Het werd voor het eerst openbaar gemaakt in mei 2009 voordat het in november 2011 volledig werd uitgebracht.
2 weken geleden

Andere antwoorden (2)

2 weken geleden
Milo
2 weken geleden
dat weet ik ik speel het al heel lang
tinus1969
2 weken geleden
Waarom stel je dan deze vraag?
Het spel is gemaakt door Markus "Notch" Persson in de programmeertaal Java. Na verschillende vroege privé-testversies, werd het voor het eerst openbaar gemaakt in mei 2009 voordat het in november 2011 volledig werd uitgebracht, waarbij Notch aftrad en Jens "Jeb" Bergensten de ontwikkeling overnam.
2 weken geleden