Hallo Allemaal, Ik heb nu al 3keer vage dromen mee gemaakt, hier een korte uitleg over hoe de dromen verlopen.

Dit is de eerste keer, Ik slaap en maak me vriendin wakker sla haar 2keer op der kont en zeg ey schatje het is maar een grapje hoor haha en ga verder slapen.
de 2e keer ik slaap natuurlijk weer word weer wakker maak me vriendin weer wakker en zeg tegen haar ey kom we gaan een vrachtwagen jatten kunnen we een stukje rijden, zij zegt nee ik wil slapen dus ik zeg daarop oke doe ik het zelf wel. En ik ga weer verder slapen.
de derde keer vandaag, mijn kleintje is sinds 31-08-10 op aarde en ligt door een te korte kaak en een opengehemelte in het ziekenhuis. Ik sliep weer ik word wakker zit op de grond bij het voeten eind van het bed, maak mijn vriendin wakker verhef mijn stem en zeg tegen haar ga snel kijken bij het kind in de slaapkamer gaat niet goed volgens mij, zij zegt ja hallo het kind ligt in het ziekenhuis slaaplekker, en ik sta op loop naar de wc en ik ga slapen. MENSEN wat maak ik mee hier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol nee uit eindelijk was ik op dat moment wakker maar dat ben ik voor mijn gevoel de hele tijd.

Antwoorden (1)

dit lijkt op een vorm van slaapwandelen, alleen in dit geval wandel je niet, maar praat je onbewust wartaal.
blijkbaar is je geest ergens zo mee bezig, dat je niet voldoende tot rust komt.
het is natuurlijk niet niks, een kleintje op komst, dat vervolgens het ziekenhuis in moet.
als je leven weer in wat rustiger vaarwater komt, zal je stress afnemen, en zal je hopelijk weer diep en gezond kunnen slapen.
Rieneke1